Najwazniejsze narzedzia w ebiznesie(1), WWW - E-biznes
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
Darmowa publikacja dostarczona przez
© Copyright for Polish edition by
& Agnieszka Kądziołka
Data: 6.02.2008
Tytuł: Najważniejsze narzędzia w ebiznesie
Skład tekstu: Anna Grabka
Niniejsza publikacja może być kopiowana oraz dowolnie
rozprowadzana tylko i wyłącznie w niezmienionej formie.
Zabrania się jej odsprzedaży oraz nanoszenia zmian
bez pisemnej zgody serwisu Netigo.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
SPIS TREŚCI
.................................................................................................4
.......................................................................5
....................................................7
....................................................8
.......................9
.....................................................................................9
.......................................................................................10
.........................................................................11
...........................................................................12
...........................................................12
.....................................................................................12
.................................................................................13
.....................................................................................13
.......................................................................................14
..........................................................................................14
...........................................15
................17
.....19
Jak wypracować przychód pasywny poprzez udział
...........................................................22
..............26
.............................................................................................28
10 najczęściej popełnianych błędów przez początkujących
...............................................................................28
.....28
................................................28
....30
.......................................................................30
............................31
........................................................31
........................................32
.....................................................................................32
marketingowych dla
................................33
.......................................................33
...............................................................................34
4. Przeszkadzanie klientowi w wykonaniu NOA (Najbardziej
8. Brak materiałów szkoleniowych i
NAJWAŻNIEJSZE NARZĘDZIA W EBIZNESIE
Wstęp
Wstęp
Oddaję w Twoje ręce tego ebooka, gdyż chciałabym przekazać Ci
sprawdzoną wiedzę, jak skutecznie prowadzić e-Biznes i odnieść
spektakularny sukces.
Znajdziesz tu informacje na temat:
●
najskuteczniejszej formy marketingu sieciowego - czyli
mailingów
●
sposobu edukowania klientów i kreowania w nich potrzeby
posiadania tego, co im oferujesz
●
badania skuteczności tekstów reklamowych
●
programów partnerskich
●
przykuwania uwagi klienta, aby pozostał na stronie dłużej niż
5 sekund
●
błędów jakie popełniają biznesmani
Pozwól jeszcze, że się przedstawię.
Nazywam się Agnieszka Kądziołka i mogę powiedzieć, że jestem co-
raz bliżej sukcesu w e-biznesie. 7 lat temu nie wiedziałam nic, mar-
keting internetowy był w powijakach, a ja metodą prób i błędów do-
chodziłam do tego, co jest skuteczne, a co nie. Uczyłam się od profe-
sjonalistów i zdobyłam sporo doświadczenia, którym dzielę się w tym
ebooku.
Zapraszam do lektury:)
strona 4 z 35
NAJWAŻNIEJSZE NARZĘDZIA W EBIZNESIE
Poznaj siłę mailingów
Poznaj siłę mailingów
W tym rozdziale chciałabym podzielić się z Tobą moim doświadcze-
niem w temacie mailingów.
Mailing to najskuteczniejsza technika reklamy w Internecie...
o ile potrafisz go mądrze wykorzystać.
Co to znaczy mądrze? Otóż, nie wystarczy wykupić wysyłki 10 000
maili do przypadkowych osób z typowa reklamą
"Kup już dziś super fajną książkę o tym, jak być bogatym!"
i czekać
na cud. :)
To niestety nie zadziała. W dzisiejszych czasach Internauci są "uczu-
leni" na reklamę. Tego typu zachęta sprawi, że większości z nich
włączy się
czerwone ostrzegawcze światełko
- "Uważaj, próbują Ci
coś wcisnąć!".
Pamiętaj!
Internauci unikają reklam jak ognia i wyczuwają je z daleka!
To jak więc to zrobić?
Po pierwsze określ swoją grupę docelową!
Zastanów się, czy piszesz do gospodyń domowych - bo sprzedajesz
świetną książkę kucharską, czy może do managerów, których zainte-
resuje książka o zarządzaniu.
strona 5 z 35
[ Pobierz całość w formacie PDF ]