Nasza szkola kl2 matematyka -czesc1 do-zawieszenia, prywatne, NASZA SZKOŁA KL. II

[ Pobierz całość w formacie PDF ]
//-->PODRĘCZNIK do szkoły podstawowejklasaczęść12Z tego podręcznika korzysta teraz:Nasza szkołaMatematykaAgata Ludwawspółpraca Maria Lorek123Podręcznik do szkoły podstawowejKochane Drugoklasistki,Kochani Drugoklasiści,ten podręcznik powstałdzięki pracy wielu osób. Dbajcieo niego i nie rysujcie w nim.W przyszłym roku szkolnymbędzie przewodnikiem dla Waszychmłodszych koleżanek i kolegów.klasa 2część 1Warszawa 2015ISBN 978-83-64735-38-7 (całość)ISBN 978-83-64735-43-1 (część 1)Spis treści5–78–910–1112–1314–1718–1920–2122–2324–2728–3132–3536–37LICZBY, PLANY, CZASTyle samo? Więcej? Mniej?Jak odczytujemy plany?Jak ustalamy położenie?Ile dni ma tydzień?Ile miesięcy ma rok?Która godzina?Co jest większe?Co jest mniejsze?Czy kolejność liczbw dodawaniu jest ważna?Co to jest suma?Co to jest różnica?Ile tu jest pięter?Jaka jest temperatura?Po południu, czyli o której?Powtórki przez pagórkiDODAWANIE,ODEJMOWANIEJak dodajemy?Jak odejmujemy?Tajemnicza liczba zeroLiczymy dziesiątkami,czyli jak?POCZĄTEK DZIAŁUIlustracja inspirująca do samodzielnegokonstruowania zadań przez dzieci.POWTÓRKI PRZEZ PAGÓRKIPowtórzenie wiedzyoraz nabytych umiejętności.48–49Gra podwórkowa50–51Ile dziesiątek?Ile jedności?52–57Jak dodajemy coraz większeliczby?58–59Przystanek zadanek60–69Jak odejmujemy corazwiększe liczby?70–71Przystanek zadanek72–73Powtórki przez pagórkiFIGURY75–79Jakie figury nie mają boków?80–81Powtórki przez pagórkiMNOŻENIE83–85Jak dodajemy takie sameskładniki?86–93Jak mnożymy?94–95Powtórki przez pagórkiEdukacjapolonistycznaPRZYSTANEK ZADANEKPropozycja zachęcającado wykorzystania wiedzyi umiejętności w nowych,również niestandardowych,sytuacjach.Wprowadzeniedo nowego tematu.Zadania tekstowe, w tym nietypowe;inspiracje do pracy z uczniami.EdukacjaprzyrodniczaEdukacjaartystyczna39–4142–4344–4546–47EdukacjaspołecznaZadania dla ciekawych.JAK KORZYSTAĆ Z PODRĘCZNIKALiczby, plany, czasIle okien ma dom sąsiadującyz zielonym domem?O ile ma ich więcej niż dom zielony?Ułóżcie inne pytania do ilustracji.SPIS TREŚCITyle samo? Więcej? Mniej?1.Powiedzcie bez liczenia, ile przedmiotów jest w każdym piórniku.Potem sprawdźcie, czy mieliście rację.•To piórniki Leny, Sławka i Tomka. W piórniku Leny jest najwięcejprzedmiotów. Sławek ma w piórniku 2 długopisy. Który piórniknależy do Tomka?2.Kto ma najwięcej przedmiotów? Kto ma najmniej?ŁucjaFranekHoan•Kto mógł tak powiedzieć?– Mam najwięcej flamastrów.– Mam tyle samo flamastrów, ile razem ołówków i gumek.– Mam o 2 flamastry więcej niż gumek.45SPIS TREŚCI1.Która dziewczynka ma więcej muszelek? O ile więcej?4.Po jeziorze płyną 4 niebieskie i 3 czerwone motorówki. Płynie też7 żaglówek. Czego jest więcej: żaglówek czy motorówek?LenaGabrysia•Ile muszelek mają dziewczynki razem?•Lena ułożyła muszelki parami. Czy Gabrysia też może ułożyćwszystkie swoje muszelki parami? Dlaczego?2.Patryk wybrał do wydrukowania 7 zdjęć z wakacji. Trzy z nich wydrukujedwa razy, aby podarować je babci. Ile razem zdjęć wydrukuje?5.Do dwóch łodzi wsiadło 9 osób. Ile osób może płynąć w każdej łodzi?Patryk narysował takie rozwiązanie.•Patryk chce umieścić na dwóch stronach albumu wydrukowanedla siebie zdjęcia. Czy po ich włożeniu zostanie tam miejsce na innezdjęcia?5+4•Narysujcie inne rozwiązania tego zadania.6.Działania ułożono zgodnie z pewnymi zasadami. Jakie będą dwa kolejnedziałania w każdej kolumnie?1+2= ?3.W czasie wakacji Robert był przez 3 dni u babci. Następnie pojechałdo cioci, u której był o 3 dni dłużej niż u babci. Ile dni razem spędziłRobert u babci i u cioci?1+2+3= ?1+2+3+4= ?31+0= ?1+2= ?1+4= ?9–8= ?9–7= ?9–6= ?10 – 9 = ?9–8= ?8–7= ?6LICZBY, PLANY, CZAS7 [ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • aureola.keep.pl
  •